Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Humor. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Humor. Mostrar tots els missatges
7.9.09
8.7.09
Hipocrites de debò

S'ha aprovat la Llei d'Educació de Catalunya amb una amplia majoria del Parlament.
És una llei central de país i calia responsabilitat per part dels partits polítics majoritaris.
El que ha passat però, és que la llei no ha estat aprovada pels partits del govern i el majoritari de la oposició, si no per aquest i per només alguns partits del govern.
Iniciativa per Catalunya-Verds Esquerra Unida i Alternativa (el tamany del seu nom és inversament proporcional al seu tamany electoral) ha votat en contra.
Conseqüències de la seva "coherència"? CAP.
Els senyors d'IC-V EUiA consideren que els traïdors son el PSC i ERC... i prou. Ser conseqüents, tenir ideologia, principis, programa, ser d'esquerres de debò, bla bla bla és compatible amb mantenir el cotxe oficial.
No pensen ni per un moment en abandonar el govern.
Ni pel que sembla, qui teoricament dirigeix el govern tampoc pensa fer-hi res.
Hi pot haver una demostració més gran del que significa el Tripartit?
Immorals de debò és el que són.
3.7.08
1.2.08
11.12.07
9.12.07
30.10.07
25.10.07
Indefensió Total

El President Montilla ha dit que no és la seva funció demanar el cessament d'una ministra.
Aquesta conclusió em sembla simplement genial. Total, perquè hauria de dimitir algú?
Que hi ha una apagada i mitja Barcelona es queda a les fosques? RES
Que l'hospital més important del país es queda sense funcionar una colla de dies? RES
Que el caos més absolut i complert s'escampa pel transport públic? RES
Aquí no te perquè dimitir ningú.
I molt menys això és feina del President de la Generalitat.
Faltaria més...
19.8.07
Groucho Marx, 30 anys rient...
Sempre en el record, Julius...

"El meu fill és només mig jueu; el podem remullar com a mínim fins als genolls?" (Resposta a a un vigilant de piscina quan li van dir que estava prohibit el bany als jueus)
"Aquests són els meus principis, si a vostè no li agraden, en tinc d'altres"
"Disculpin que els digui cavallers, però és que encara no els conec gaire bé"
"Tot el que sóc li ho dec al meu besavi, el vell Cyrus Tecumseh Flywheel. Si encara visqués, el món sencer parlaria d'ell... Que per què? Doncs perquè si estigués viu tindria 140 anys"
"La política és l'art de buscar problemes, trobar-los, fer un diagnòstic fals i aplicar després els remeis equivocats"
"Des del moment en què he agafat el seu llibre m'he caigut a terra rodant de riure. Algun dia espero llegir-lo"
"Penso, estic sol, doncs sóc llest com jo sol"
"Citeu-me dient que m'heu citat malament"

"El meu fill és només mig jueu; el podem remullar com a mínim fins als genolls?" (Resposta a a un vigilant de piscina quan li van dir que estava prohibit el bany als jueus)
"Aquests són els meus principis, si a vostè no li agraden, en tinc d'altres"
"Disculpin que els digui cavallers, però és que encara no els conec gaire bé"
"Tot el que sóc li ho dec al meu besavi, el vell Cyrus Tecumseh Flywheel. Si encara visqués, el món sencer parlaria d'ell... Que per què? Doncs perquè si estigués viu tindria 140 anys"
"La política és l'art de buscar problemes, trobar-los, fer un diagnòstic fals i aplicar després els remeis equivocats"
"Des del moment en què he agafat el seu llibre m'he caigut a terra rodant de riure. Algun dia espero llegir-lo"
"Penso, estic sol, doncs sóc llest com jo sol"
"Citeu-me dient que m'heu citat malament"
4.8.07
ZP: "Em sento orgullós del moment que viu Catalunya"

Avui en Zapatero fa 47 anys.
Com podem apreciar, manté un alt sentit de l'humor (no tant per la qualitat dels acudits si no per la sonora claca que sempre li oferim a Catalunya)
Va, seguim aplaudint-lo...
18.7.07
11.7.07
5.7.07
30.6.07
26.6.07
20.6.07
6.6.07
4.6.07
31.5.07
30.5.07
Subscriure's a:
Missatges (Atom)












