24.9.07

El nou Camp Nou

15 comentaris:

Antxon G. ha dit...

Muy bonito. Pero antes de eso el socio culé haría mejro en cuidar a sus futbolistas como hacen los clubes grandes como el Milan. Sino el nuevo estadio no servirá apra nada más que para seguir escribiendo tantos y tantos episodios patéticos que ha habido en la historia del Barça y las que queda por haber. El club más grande con la masa social más patética. Nunca está para ayudar a sus futbolistas. Nunca está para ayudar al equipo. Sólo para exigir al equipo que los levante de sus asientos. El mejor club del mundo y una masa social de tercera regional, incluídos los líderes de esa masa social. Esos que utilizan a la prensa basura para machacar a sus propios futbolistas porque son de este o de aquel. Miserables.

Odalric ha dit...

Antxon,
esperava el teu comentari i esperava que el fessis com l'has fet.

La veritat és que tens raó. Bé, tens raó a mitges, pq la massa social del club és millor que el soci en particular.
Vull dir que només una part dels socis, i per tant una part petita de la massa social te un comportament indigne dins l'estadi.

Crec impresentable xiular l'equip a la mínima de canvi i encara veig més impresentable xiular el Ronaldinho.

Crec que el desenllaç de l'any passat no va tenir l'esbroncada oportuna pq el soci es va quedar com paralitzat i ara es vol passar comptes tard.

Tot plegat no em sembla correcte i és un perill.

Aquestes coses sempre acaben malament...

Anònim ha dit...

Mireu, no seré jo qui defensi el soci del Barça, sempre he dit que masses vegades alló sembla més el Liceu que un camp de futbol.

Ara bé, el cas de Ronaldinho és flagrant. Ja vaig dir que Dinho va conseguir aixecar un club quye estava mig mort. Bé, però això no li dona bula per fotre el que li dona la gana. Ja fa més d'un any que aquest senyor es toca les maraques i de pas la moral a l' aficionat.

El públic té tot el dret a xiular a qui li dóna la gana, només faltaria!! Per això paga la entrada o la cuota de soci.

A Ronaldinho només se li demana el mateix que els altres, PROFESSIONALITAT, o es que a qualsevol treballador d' una empresa, per bó que fos, se li permetria que una vida personal desordenada influis negativament en el seu treball? La resposta és no.

D' acord que tothom té dret a fer el que vulgui en la seva privada, sempre que no repercuteixi en allò que li fa guanyar-se les garrofes, i més quan aquestes garrofes venen d' una massa social que exigeix veure quelcom corresponent al sou que se li paga al jugador.

Ara bé si Ronaldinho fos com un Romario que rendia millor anant-se de festa i passant d' entrenar no passaria res. O acàs va haver-hi algún es càndol amb el baixinho? Però com no és el cas, millor que que Dinho no es queixi tant i entreni més.

Jo ho tenia clar, l' hagués venut aquest estiu i si fa falta amb monument. S' haguès marxat amb tots els honors i recordat amb estimació, quasi passant a ser una llegenda del barcelonisme. Com la cosa segueixi així acabarà com en Rivaldo, que quasi vam haver de pagar per vendre´l i el ques pitjor xiulat i marxant per la porta del darrera.

Per cert el nou Camp Nou, per ami espectacular, malgrat ja han sortit els típics vells del puru i el burru criticant l' estadi.

Antxon G. ha dit...

La culpa de la "supuesta" forma de actuar de Ronaldinho no es suya. Ronaldinho lleva ya varios años. Este es el quinto. Y no creo que ahora viva de forma diferente a como lo hacía en su priemr año o en los tres años sensacionales que tuvo. Es entonces cuando se marcan las pautas sobre lo que debe ser la vida del futbolista. Era entonces cuando tenían que ponerle esos límites si querían. Lo que no vale es hacerlo ahora, cuando está pasando por un momento más bajo. Eso es miserable, es cargar las responsabilidades en el futbolista.

Toda esta movida sobre Ronaldinho ahora viene después de que los aficionados empezaran a cuestionar el criterio de Rijkaard en la prensa y en las encuestas. Para tapar eso, machacan a Ronaldinho. Y hay gente del cuerpo técnico que se dedica a hablar mal de Ronaldinho en medios de Madrid, supongo que Eusebio. Son unos miserables.

Ronaldinho ha dado 3 años extraordinarios, y el último, que dicen que no fue tan bueno, fue el mejor dle equipo, el que más goles y asistencias dio. Y uno de lso que más partidos jugó, como siempre.

Es injusto lo que se ha estado haciendo con Ronaldinho durante un año. Totalmente injusto. Y nadie, NADIE se fija en que els eñor entrenador nof ue capaz de hacer un mismo equipo para dos partidos seguidos en toda una temporada. Nadie dice nada de ello. Y ese es el único problema del Barça. Ni voluntad, ni actitud, ni hostias. Es un déficit táctico.

Por ejemplo, Iniesta SIEMPRE está bien con el balón en los pies. Juegue donde juegue (y más con el peor Alves de los últimos tiempos enfrente). Siempre lo hace bien con el balón en los pies. Ayer de extremo izqueirda. Pero, ¿cual fue el momento decisivo del partido? Una vez más, cuando Xavo o Iniesta uno de los dos se va, ayer Xavi, Iniesta baja a su posición y a la delantera se incorpora Giovani Dos Santos. El público vio que Iniesta "destacó más" que Giovani Dos Santos, porque se exhibió más con el balón en los pies. Pero, lo que provocó la ocasión de Henry que fue al palo y después el gol de Messi, fue la movilidad de iovani Dos Santos SIN BALÓN. En ambos casos se llevó a la defensa, facilitando las ocasiones de gol de sus compañeros. Luego a partir de ahí, llegaron los mejores momentos del Barça en ataque, una vez más, cuando puede jugar al contragolpe es cuando mejor juega.

Y es eso lo que este cuerpo técnico no está trabajando. Dadas als dificultades de eleborar jugadas de ataque frente a equipos que dejan como poco a seis hombres por detrás del balón, no hay más remedio que encontrar maneras nuevas de sorprender al rival, ya sea mediante estrategias ensayadas o menos pases cortos y al pie, etc. Se nota demasiado que por ejemplo no trabajan los movimientos que los jugadores deben hacer arriba cuando no tienen el balón. Por eso cuando juegan Xavi e Iniesta nucna definimos. No resolvemos.

Luego otro problema que le veo, de nuevo cosa del técnico, es que teniendo a un delanterod e la categoría de Henry, está siendo totalmente desaprovechado. Rijkaard demuestra que no sabe hacer que el equipo funcione en función de las característcias de su delantero. Henry recibe de espaldas continuamente. Rara vez tiene metros para correr, rara evz recibe pases al esppacio, rara vez recibe balones largos. Y una semana tras otra, se ve que el asunto no se corrige porque sigue sin trabajarse.

Y por último, decir que nuestro cuerpo técnico debe ser el únicod el mundo mundial que en un partido contra un rival importante, decide enj el minuto 80 hacer un cambio en la pareja de centrales que durante todo el partido estaba funcionando. Todo porque Oleguer es un buen chico y tmabién se merece sus minutos... parece que tenga que jugar siempre algo... es de manuaall!!! no tocar un centro de la defensa que está funcionando bien contra un equipo peligroso. ¿eso son técnicos que hacen lo que mejor le va al equipo en cada momento o qué es lo que son? Por poco nos cuesta el partido.

Y las culpas de TODO ESTO. TODO ESTOQUE ES LO QUE ESTÁ MATANDO A ESE EQUIPO, las cargamos sobre los hombros de Ronaldinho. Convertimos cada aprtido en un plebiscito sobre Ronaldinho. Lo hacen los mismos que antes lo hacían con Deco, otro que ha tenido que aguantar lo que no está en los escritos. Se querían cargar a Deco, un jugadpr mucho mejor que Xavi e Iniesta, pàra poner a esos dos juntos. Estamos locos. Completamente locos.

Antxon G. ha dit...

Por cierto, también sigo la Liga italiana. El Milan, elc ampeónd e Europa, está que no levanta cabeza. Y kaká, ese futbolista con tan buena prensa, está flojísimo. Y ningún milanista está diciendo que a Kaká hay que venderlo ya porque lleva cinco partidos horribles. En Barcelona ya lo estarían machacando.

Allí adoran a sus futbolistas porque saben agradecer lo que dan por ellos. Les dan la felicidad. Pasan momentos malos, peor es un equipo que siemrpe vuelve, incluso con futbolistas más viejos que la Reina de Inglaterra,, vuelven a ganar la Champions League. Porque nucna pierden la confianza en ellos por un año malo.

Anònim ha dit...

Diuen que en Norman Foster s'ha inspirat amb les obres d'en Gaudí.
Avia'm si queda tan xulo com ho han presentat!!

JRoca_Font ha dit...

A mi m'agradaria veure el projecte dels finalistes que són catalans però que no es diuen Foster, vés a saber si era un projecte molt millor, més econòmic i més funcional.
Del tema Ronaldinho jo no el xiularia si intenta un regat i no li surt, senzillament no ho tornarà a provar i ens perdrem la seva màgia. El públic de can Barça de vegades és fastigós i per això molts grans futbolistes han marxat per la porta de darrera.
Salut

Guillem Casas ha dit...

M'encanta el projecte. Em recorda a l'Allianz Arena (un dels camps que més em fascina).

Pel que fa al tema Ronnie i del Soci, estic molt d'acord amb l'Antxon tot i que m'allunyo una mica de les generalitzacions que fa.

A Can Barça tenim una personalitat molt dura i exigent i això no és bo pel Club. Cal deixar fer la feina als professionals i queixar-se quan cal.

Xavi Menós ha dit...

M'encanta el projecte que ha presentat el Foster...ara que hi hagi els diners x construir-lo!

Joan Safont ha dit...

Hola Odalric,

Jo sempre he pensat que el Camp Nou i el Liceu s'assemblen, però no perquè un recordi a l'altre, sinó perquè en moltes ocasions l'espectador no s'apassiona com hauria. Als teatres italians l'espectador aplaudeix quan toca i quan no, crida, xiula i fins insulta si l'espectacle no és del seu gust i als estadis, el tiffoso, no deixa d'animar, bramar, cantar i fer el brètol.
Aquí, tant al Liceu com al Camp Nou, mirem de no despentinar-nos massa, d'aplaudir quan el del costat ho fa, amb una severitat que se'ns transmuta quan marquem un gol o el tenor entoma una ària amb magistralitat.

Ara, per res canviaria l'experiència d'un dia de futbol al nostre estimat Camp Nou!

Joana ha dit...

Segur que també hi ha arquitectes catalans que ho haurien fet molt bé! ;)

Anònim ha dit...

Jo de futbol poc, per tant no diré res tret de que el projecte sembla força guapo.

(Per cert Odalric, el meu nou post te una temàtica que resultarà coneguda)

Raül Alcón ha dit...

És maco!

Dessmond ha dit...

No està gens malament per ser una mona de Pasqüa.
Avui també he escrit una entrada sobre la remodelació del Barça. Deu ser una mena de febre. Ahir ho va fer en Chamb.

Antxon G. ha dit...

Para poner un poco de humor... aquí una conversación entre Samuel Eto'o y Ronaldinho en el vestuario. Debe ser igualito.