Ni ells podien aspirar a més, ni Catalunya a menys
9 comentaris:
Anònim
ha dit...
De fet el conseller te tota la raó, mentre El Prat alimenti generosament el hub de Barajas ningú farà res per afavorir el futur del nostre aeroport, al menys des de l’Estat... l’error es que aquestes coses s’han de fer, però sense badar boca.
Sobre tot es interessant l’argument de que totes les altres alternatives (a Barajas) son força més econòmiques, la qual cosa es encara més indignant si tenim en compte que el pont aeri entre les dues ciutats, te un volum de passatgers sense comparació al món.
El Conseller és un mediocre, dins un govern mediocre d'una Catalunya mediocre. Com que no va tenir prou en carregar-se la passarel·la Gaudí (amb incontenible alegria dels competidors Cibeles -recordem que la ministra espanyola del ram va voler "unificar" en Madrid les dues passarel·les i aquí es va muntar un bon sidral, i ara els hem fet la feina bruta gratis); com se li revolten les universitats i els investigadors han fet una crida per censurar la seva gestió(?); doncs com que no tenia prou amb aquest currículum, ara va i fa una demostració de torpeça política.
Si el govern d'Espanya signa acords amb les companyies aèries sota clàusula d'obligatorietat d'aterrar a Madrid, el que ha de fer el govern de Catalunya si ho sap és denunciar això i exigir una rectificació i una compensació. Castigar les companyies és absurd pq signen el que els governs els obliga (a més que quan algú va a una agència de viatges o per internet a comprar un vol, ja li donen el més barato, pasi o no per Madrid). O sigui, a una situació d'injustícia se li suma una equivocació que ens pot perjudicar encara més.
Però clar, cóm hem de criticar el govern "amic" de Madrid, oi?
De moment Iberia ja sembla prou espantada. La T-sud, els futurs canvis a AENA, l'aument constant de tràfic del Prat i l'arrivada del TGV son uns obstacles massa forts, fins i tot pels 'monopolis privats del nacional-centralisme'.
Respecte a la passarel.la Gaudí no ho tinc tant clar... des del principi era una aposta molt arriscada (i valenta), pretendre competir al nivell internacional que tots voldriem.
Però em penso que eran ben conscients de que ja no hi havia res a fer. A Madrid ja s'en adonaran més tard -com sempre- amb la Cibeles. L'alternativa de moda urbana, amb Bread & Butter es molt més consistent i raonable. En lloc de perdre'n ara guanyem prestigi i 'quartos'.
Estimat Suga-Agus, Iberia espantada? De veritat t'ho creus? Que no saps que està en venda? Espero que es concreti la compra per part de British...
Sobre la passarel·la Gaudí, el que no és normal és que un fet que representava una projecció internacional per Catalunya i un impuls al sector del tèxtil (tan necessitat d'impuls) el dissolguem i no aprofitem la decisió per negociar-ho amb Madrid (que volia l'"unificació"). Tants calers que es gasten en Fòrums i propaganda progre... El cas del B&B funciona pq prové de l'iniciativa privada. No és cap mèrit del govern, o sigui que com a exemple només serveix per subratllar la mediocritat i ineficiència del nostres gestors.
Benvolgut Tresinores, malauradament sembla que al govern facin una cursa per veure qui aplica la màxima "com pitjor, millor" de forma més implacable.
Estimada ^Emma^, el problema és que qui governa ha d'actuar amb intel·ligència i tenir un projecte de futur i un full de ruta per concretar-ho. Afeblir-nos hauria de ser considerat prevaricació.
El mínim que es pot fer és fels-hi saber en les properes eleccions.
odalric mcuhas gracias por la visita y por las condolencias :) Sobre este tema de los aeropuertos no puedo opinar porque la verdad es que sé muy poco. Aqui no se habla nada de nada sobre esto. Lo poco que sé me lo comenta mi pareja que sí está muy pendiente de estas cosas. Echando un vistazo a tu blog me ha parecido muy interesante, creo que podría aprender algunas cositas por aqui , asique si no te importa te guardo y te voy visitando. Un saludito, fins aviat
Benvolguda Wen, sigues benvinguda :) El problema no és l'aeroport (que ho és) si no els polítics que ens governen... Suposo que la teva parella em donarà la raó :)
Estimat Raül, tens molta raó... Em sento un new yorker pq Nova York m'hi ha fet sentir (oi que saps de que parlo?) i cada cop més em sembla que a Catalunya em fan viatjar en sentit contrari...
9 comentaris:
De fet el conseller te tota la raó, mentre El Prat alimenti generosament el hub de Barajas ningú farà res per afavorir el futur del nostre aeroport, al menys des de l’Estat... l’error es que aquestes coses s’han de fer, però sense badar boca.
Sobre tot es interessant l’argument de que totes les altres alternatives (a Barajas) son força més econòmiques, la qual cosa es encara més indignant si tenim en compte que el pont aeri entre les dues ciutats, te un volum de passatgers sense comparació al món.
El Conseller és un mediocre, dins un govern mediocre d'una Catalunya mediocre.
Com que no va tenir prou en carregar-se la passarel·la Gaudí (amb incontenible alegria dels competidors Cibeles -recordem que la ministra espanyola del ram va voler "unificar" en Madrid les dues passarel·les i aquí es va muntar un bon sidral, i ara els hem fet la feina bruta gratis); com se li revolten les universitats i els investigadors han fet una crida per censurar la seva gestió(?); doncs com que no tenia prou amb aquest currículum, ara va i fa una demostració de torpeça política.
Si el govern d'Espanya signa acords amb les companyies aèries sota clàusula d'obligatorietat d'aterrar a Madrid, el que ha de fer el govern de Catalunya si ho sap és denunciar això i exigir una rectificació i una compensació.
Castigar les companyies és absurd pq signen el que els governs els obliga (a més que quan algú va a una agència de viatges o per internet a comprar un vol, ja li donen el més barato, pasi o no per Madrid).
O sigui, a una situació d'injustícia se li suma una equivocació que ens pot perjudicar encara més.
Però clar, cóm hem de criticar el govern "amic" de Madrid, oi?
De moment Iberia ja sembla prou espantada. La T-sud, els futurs canvis a AENA, l'aument constant de tràfic del Prat i l'arrivada del TGV son uns obstacles massa forts, fins i tot pels 'monopolis privats del nacional-centralisme'.
Respecte a la passarel.la Gaudí no ho tinc tant clar... des del principi era una aposta molt arriscada (i valenta), pretendre competir al nivell internacional que tots voldriem.
Però em penso que eran ben conscients de que ja no hi havia res a fer. A Madrid ja s'en adonaran més tard -com sempre- amb la Cibeles. L'alternativa de moda urbana, amb Bread & Butter es molt més consistent i raonable. En lloc de perdre'n ara guanyem prestigi i 'quartos'.
Sí, creuen que allò de: com pitjor, millor.
Una rucada, es clar.
EL titol del post no te preu.
Odalric, no ens enganyem... això no està tant lluny de la realitat....
salut!
Estimat Suga-Agus,
Iberia espantada? De veritat t'ho creus? Que no saps que està en venda? Espero que es concreti la compra per part de British...
Sobre la passarel·la Gaudí, el que no és normal és que un fet que representava una projecció internacional per Catalunya i un impuls al sector del tèxtil (tan necessitat d'impuls) el dissolguem i no aprofitem la decisió per negociar-ho amb Madrid (que volia l'"unificació"). Tants calers que es gasten en Fòrums i propaganda progre...
El cas del B&B funciona pq prové de l'iniciativa privada. No és cap mèrit del govern, o sigui que com a exemple només serveix per subratllar la mediocritat i ineficiència del nostres gestors.
Benvolgut Tresinores,
malauradament sembla que al govern facin una cursa per veure qui aplica la màxima "com pitjor, millor" de forma més implacable.
Estimada ^Emma^,
el problema és que qui governa ha d'actuar amb intel·ligència i tenir un projecte de futur i un full de ruta per concretar-ho. Afeblir-nos hauria de ser considerat prevaricació.
El mínim que es pot fer és fels-hi saber en les properes eleccions.
odalric mcuhas gracias por la visita y por las condolencias :)
Sobre este tema de los aeropuertos no puedo opinar porque la verdad es que sé muy poco. Aqui no se habla nada de nada sobre esto. Lo poco que sé me lo comenta mi pareja que sí está muy pendiente de estas cosas. Echando un vistazo a tu blog me ha parecido muy interesante, creo que podría aprender algunas cositas por aqui , asique si no te importa te guardo y te voy visitando. Un saludito, fins aviat
Odalric, no et preocupis gaire. L'aeroport seguirà sent una merda, però sempre tindrem el Kennedy.
Una abraçada.
Benvolguda Wen,
sigues benvinguda :)
El problema no és l'aeroport (que ho és) si no els polítics que ens governen...
Suposo que la teva parella em donarà la raó :)
Estimat Raül,
tens molta raó... Em sento un new yorker pq Nova York m'hi ha fet sentir (oi que saps de que parlo?) i cada cop més em sembla que a Catalunya em fan viatjar en sentit contrari...
Publica un comentari a l'entrada