2.10.07
El Prat
Avui s'ha adjudicat la T-Sud.
Hi concursaven tres aliances:
Una primera on participava Ibèria i que de fa temps està marxant de l'aeroport de Barcelona per concentrar-se al de Madrid.
Una segona on participava Spanair i que no havia concretat una oferta real de "hub" pel Prat.
I una tercera que estava integrada per les úniques companyies que ja operen amb vols directes amb Amèrica del Nord i Àsia.
A que no sabeu quina de les tres aliances ha quedat fora de la nova terminal...?
En efecte. La T-Sud ha estat adjudicada a les dues aliances que no operen vols internacionals. Tot un premi a l'ambició catalana i la lliure empresa...
Però tranquils que les bones notícies no s'acaben aquí.
Deixar a la terminal vella -i per tant sense AVE- les empreses que tenen vols transoceànics és la millor manera de que "entenguin" que és a Barajas on convé treballar.
De retruc, donar a les empreses de baix cost adjudicació dins la T-Sud -i per tant amb AVE- és simplement únic en el món.
Ja tenim hipotecat el creixement de la nova terminal sense ni haver-la ocupat i desbaratem els plans de creixement dels aeroports de Reus i Girona.
D'això se'n diu JUGADA MESTRA.
I només ha restat escoltar el senyor Hereu que ha calificat la decisió de "racional"
Ara si que he entès de què serveix tenir totes les administracions copades pels socialistes...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
9 comentaris:
Algú s'esperava una altra cosa?
I els FP de la ràdio només treuen en zapapotter treient al ricardito de la xisterea.
Siguem realistes... qui utilitzaria el famós "hub", si fins i tot els directius de la Caixa van a fer la presentació oficial de Criteria a Madrid?
I les "línies transoceàniques" de Skyteam es limiten a un parell de connexions amb els EUA que es dediquen a dur seniors ianquis a agafar el creuer a Barcelona.
Desenganyem-nos: a la ciutat del "quiero y no puedo" a la majoria ja els estan bé Clickairs, Ryanairs i similars, perquè d'on no hi ha, no raja.
Una puta merda de solució, pero poc es podia fer. Si hagues estat el PP ens l'haurien ficat igual.
Una vergonya,
JO
Com han dit per aqui, un cop més ens la han fotut doblegada.
De pena que no poguerm agafar vols intercontinentals. La culpa dels socialistes? Si, i del PP abans, i de CiU també abans etc etc.
El tema és que Barajas és intocable i el que més m' emprenya es que personatjes com l' Hereu no tinguin els collons de dir que això és una merda i que tingui que plegarse a la "disciplina de vot".
El que falta, ja que ens donen pel cul, és tenir almenys la decència de demanar que sigui amb vaselina i fer constar que ha sigut una violació.
Patètic.
I el més trist, amic Odalric, és que ni a tu ni a mi ens sorpren. Oi?
Som una provincia.
Ni ha que us queixeu per costum.
CiU i ERC es queden soles en el rebuig al repartiment de la T-Sud La majoria dels partits polítics i de les patronals catalans es van pronunciar ahir a favor de les assignacions d'AENA. Només CiU i ERC van rebutjar del tot el repartiment. El Govern català va manifestar que "satisfà les expectatives de la Generalitat", ja que les seus criteris hi han estat recollits "en bona mesura".
Joaquim Nadal, conseller de Política Territorial, va considerar que la decisió situa el Prat "en termes de competitivitat amb Barajas i altres aeroports europeus, com Milà"......
Qui no està content és per que no vol. Llegiu el TBO i viureu a Xauxa.
El que s´hauria de fer es privatitzar tots els aeroports i permetre la lliure competència entre ells. I acabar amb la regulació que fa que s´hagi de demanar permís a una autoritat central per obtenir permís de vols.
Comparteixo el que diu el Sr. Hereu. Ës plenament racional el que han fet si considerem que el seu esquema és aspañol. La sorpresa seria que ho fessin pensant en paràmetres racionals en relació a Catalunya.
Ara el Prat serà un simple servidor per vols de Barajas. El mateix esquema de submissió del país en relació a Madrid. Al final tot lliga.
Publica un comentari a l'entrada