9.8.07

Malson


Atenció! Atenció! Atenció!

Per si no fos suficient l'actual caos que patim a Catalunya, aquests dies som a les mans de la nova monarquia catalana d'okupes amb xòfer.
L'Imma Mayol és l'actual alcaldessa accidental de Barcelona i el Joan Saura és l'actual president accidental de Catalunya.

Per descomptat, "accidental" s'ha d'interpretar de forma totalment literal.

Qui no tingui la sort de ser fora del país en aquests moments, els recomano que prenguin les mesures de seguretat necessàries per poder sobreviure el tràngol. Sort!

S.O.S

12 comentaris:

Guillem Casas ha dit...

Merda! Acabo d'escriure un article i no hi he matitzat això d'accidental!! He comès l'error de dir en Funcions. Sóc, massa bona persona, ja ho diu la meva mare! Jeje! Quin país amic meu, quin país!

Dessmond ha dit...

Cada dia som més parc temàtic que país.

Anònim ha dit...

Té alguna cosa a veure aquesta conjunció astral que ha portat al poder a aquesta parella, amb que els tomaquets que he comprat avui tornin a tenir gust de tomaquet?

L'independent

Odalric ha dit...

Guillem,
el que et passa és que ets molt generós :)


Dessmond,
Ara ja semblem la Romania dels Ceaucescu.

Anònim,
potser el que passa és que Déu apreta però no ofega (tot i que jo crec que estem gairebé escanyats).

espiadimonis ha dit...

Això dels tomàquets amb gust de tomàquet sí que és accidental. Hehehe

Antxon G. ha dit...

¿Recuerdas con añoranza los tiempos en que Catalunya era un modelo institucional y social para el resto del estado? Siempre pareció un país estable, equilibrado y sensato.

Pero todo lo que tocan los socialistas se convierten en frágil y desequilibraod. Yo conozco el PSE de Euzkadi y siemrpe he mantenido que es el partio político más pordiosero que he conocido nunca. Vive sobre la base del voto de la inmigraicón interior y el poder institucional que le otorgan el control sobre sus potentes feudos de la margen izquierda. Sabe que haga lo que haga siemrpe tiene esos votos.

Eso le permite el lujo de decir cuatro cosas y hacer otras cuatro totalmente diferentes. Censurar a los demás por las mismas cosas que ellos hacen. Decir hoy una cosa y mañana otra. Y todo sin molestarse por dedicar ni media hora al día a aprender euskera. Y pretenden ser una alternativa vasca, como dicen ellos. Sólo les preocupa tener su parte en la explotación de los recursos públicos.

Es el grupo político más deshonesto, inconsistente y falto de principios e ideas propias, que he visto nunca.

Antxon G. ha dit...

Y con un nefasto grupo de gestores públicos. Que no dan la talla como profesionales.

Odalric ha dit...

Espiadimonis, cert!

Antxon,
no seré yo quien discuta la "talla" moral del PSE, pero puedo asegurarte que no es peor que la del PSC.
De hecho, en Catalunya sufrimos ese descalabro por tres, ya que lo mismo es aplicable a cualquier partido del tripartito.

Lo nuestro es una plaga bíblica.

Por supuesto que tenemos añoranza...

Dessmond ha dit...

El tema tomàquets és accidental.
Jo he decidit cultivar-los a la terrassa. Fart de'n Xoan i la Mayola, que van assegurar resoldre el problema. Com sempre, la culpa és de CiU.

Antxon G. ha dit...

Bueno, en Euzkadi ya ves al PNV gobernando con Ezker Batua. En el Bizkai Buru Batzar me consta que ya hay muchos que están a favor de potenciar la diferenciación respecto a esos partidos. Potenciar al PNV como referencia única de gobierno. "La centralidad política en Euzkadi no es el tripartito, es el PNV" como dice José Luis Bilbao.

Seguramente porque los resultados de Bizkaia son bastante alentadores en ese sentido, a diferencia de en los otros territorios históricos. Pero eso debieron haberlo pensado antes.

Xavi Menós ha dit...

tampoc n'hi ha per tan amic....

Odalric ha dit...

Xavi,
això ho dius pq ets ben lluny d'aquí :)