20.8.07

조선일 (Alejandro Cao)


Com molt bé tots ja sabreu, el règim de Corea del Nord és un exemple de país tancat, hostil, totalitari, sectari i governat per una elit política que fa servir l’ideologia socialista per justificar la pervivència d’aquest grandiós gulag i la supervivència dels privilegis de la casta dirigent.

No hi ha gaire discussió en titllar aquest país de mal exemple.

Doncs bé, segurament algú ens ho podria discutir, fent bona la frase que he esmentat vàries vegades que “Catalunya és el país occidental més proper a Corea del Nord”.
Només hi ha un estranger dins el govern d’aquest país... sabeu d’on és?

Doncs sí, és català. Concretament de Reus.

I no puc dir que m’estranyi gens...

8 comentaris:

Nairu ha dit...

Menudo tiparraco. Me hizo gracia verlo en el documental de Cuatro sobre Corea del Norte.

Vida quotidiana ha dit...

Menuda pinta de friki té aquest element. Reus acabarà esdevenint la capital dels frikis. No és allà on tenen de regidor a l'Elvis?

Ara ja més seriosament, algunes imatges d'aquest juliol d'alguns barris de Barcelona semblaven més tretes de l'Havana o de Berlin Est que no pas d'una ciutat moderna i cosmopaleta (perdó, cosmopolita).

espiadimonis ha dit...

Sí, ja n'havia sentit a parlar d'aquest individu. Ara bé, si voleu saber la meva opinió, prefereixo que es quedi allà que no pas tenir-lo aquí. D'elements homologables amb la seva ideologia criminal i genocida ja n'estim servits.

Guillem Casas ha dit...

Totalment d'acord amb l'espiadimonis.

Moré ha dit...

quina peça

Anònim ha dit...

Que curiós, un sol estranger i, a més, català. No en tenia ni idea.

Vinga, salut!

Anònim ha dit...

me gustaría aclarar varias cosas sobre este personaje, y se de lo que hablo ya que he pertenecido a su asociacion y he visto barbaridades: 1-engaña a la gente, ha estafado mucho dinero... con la excusa de la causa de corea del norte... 2-Es un comprador compulsivo, especialmente electronica, donde esta el mundo vil del capitalismo y consumismo...? 3-Toda la cupula de la organizacion son GAYS, no tengo nada en contra de los homosexuales, pero organizan unos festivales que alucinas... solo hombres claro(yo como no me baje los pantalones, me miraron mal y me marginaron...) 4-Dice que es Hare Krisna, o lo practica, es vegetariano, habla del yoga del amor o algo asi, y no hace mas que fastidiar a todo el que pilla 5-le importa un pito Korea, el quiere enriquecerse... a costa de la causa, incluso es capaz de hacer que se le salten las lagrimas para simular que lo vive, y que moriria por la causa 6-para que tanto titulo si siempre está renegando incluso de sus propios padres, que si su padre fuma porros, que si su madre esta como una cabra, y que si algun dia pilla a su hermano fumando o drogandose, ya no sera su hermano... 7-tiene un novio de tahilandia que es un robot, el lo tiene programado para que actue como el quiere... y hable tambien 8-la ultima empresa para la que trabajo pertene a la bendita opus dei 9-en los chats de contactos se hacia llamar COCKMASTER 10-cobra un dineral por cada viaje cuando por 4 duros puedes ir a corea... el se lleva 1500 euros limpios para el por cada persona. Si quereis mas datos, responder a este post,

Odalric ha dit...

Anònim,
em sembla tot plegat una mica rocambolesc...